Afdrukken
PDF

P&O Helpdesk

De P&O helpdesk van Nekovri is een laagdrempelige dienst voor Nekovri-leden. Wij ondersteunen u bij al uw vragen op het gebied personeelszaken en Arbo-aangelegenheden. Wij kunnen u bovendien voorzien in verschillende standaarddocumenten die betrekking hebben op onder andere arbeidsovereenkomsten, functioneren en beoordelen, ziekte en verlof. De helpdesk is 5 dagen per week tijdens kantooruren bereikbaar. U kunt zowel telefonisch als via e-mail bij ons terecht. U krijgt vervolgens gegarandeerd uiterlijk de volgende werkdag antwoord op uw vraag. Door deze snelheid verliest u geen onnodige en kostbare tijd en kunt u snel de juiste actie ondernemen!

U kunt voor uw P&O- en Arbo-vragen contact op nemen met:

Nicole Mutsers, Dennis Langenhuijsen, Noortje Dekkers
telefoon: 040 – 256 52 63

Handige P&O tools:help

  1. Nekovri personeelsgids
  2. Instructie personeelsgids
  3. Protocol Social Media
  4. Personeelsbeleid-Het onderscheidend vermogen