KCB Jaarverslag 2023

Het Kwaliteits Controle Bureau (KCB) heeft onlangs zijn jaarverslag voor 2023 gepubliceerd, waarin belangrijke ontwikkelingen en prestaties worden belicht.

Het KCB is een organisatie die zich richt op kwaliteitscontrole binnen de voedselketen. Van daar uit krijgen veel Nekovri-leden met het KCB te maken. In het jaarverslag wordt ingegaan op verschillende activiteiten en uitdagingen, met de nadruk op de zes beleidsthema's uit het meerjarenbeleidsplan 'Samen klaar voor de toekomst'.

Het verslag benadrukt de inspanningen van het KCB op het gebied van structureel toezicht, samenwerking met logistieke dienstverleners, en de totstandkoming van een nieuwe cao voor medewerkers. Daarnaast wordt de voorbereiding op uitdagingen rondom Brexit genoemd, in nauwe samenwerking met relevante instanties zoals het ministerie van LNV en de NVWA.

Leden van NEKOVRI kunnen het volledige verslag raadplegen voor meer inzicht in de rol en activiteiten van het KCB binnen de voedselketen, klik hier om het jaarverslag in te zien.

Luchthavenweg 59 VI
5657 EA Eindhoven
040 256 5263

Schrijf u in voor onze nieuwbrief