Helpdesk Energie

Nekovri biedt in samenwerking met Lemon Energie op dit moment exclusief aan haar leden een ‘Helpdesk Energie’ aan.


Het beoordelen van een energiecontract kan als lid zeer complex zijn. Het bevat namelijk veel aanvullende voorwaarden, welke wellicht nog veel risicovoller zijn en daarmee goed beoordeeld moeten worden. Daarnaast is het verschil zeer uiteenlopend, hetgeen moeilijk is om het contract op waarde te schatten.


De brancheorganisatie heeft daarom samen met Lemon Energie de ‘Helpdesk Energie’ in het leven geroepen. Hier kun u terecht voor een snelle beoordeling en advies op het gebied van prijs en voorwaarden van uw (toekomstige) energiecontract- en inkoop.


Naast vragen over voorwaarden voor het nieuwe energiecontract, kunt u bij de ‘Helpdesk Energie’ met meer eerstelijns vragen terecht. Om u op weg te helpen hieronder een aantal voorbeeldvragen:


  • Ik moet een nieuw energiecontract afsluiten per 1 januari volgend jaar, maar wat is een verantwoorde keuze?
  • Ik wil investeren in PV-panelen, wat is mijn terugverdientijd? Zijn er subsidies?
  • Ik zit in een energiecollectief, maar de voorwaarden veranderen. Kan dat zo maar?
  • Ik heb vragen over mijn energiefactuur. Hoe komt onderstaande prijs tot stand?
  • Etc.


Omdat het een maatwerk advies betreft, willen we u vragen via onderstaand formulier de benodigde gegevens aan te leveren.


Nadat u de gevraagde gegevens heeft gedeeld doen we onze uiterste best om binnen 5 werkdagen met een terugkoppeling te komen.

Wij gaan zorgvuldig om met de informatie en zullen deze vanzelfsprekend onder geen beding delen met derden.

Het betreft een advies met betrekking tot uw huidige bedrijfssituatie, verandert uw situatie in de loop van het jaar door bijvoorbeeld de aanschaf van PV-panelen vervalt daarmee ook het advies.

Een groot gebouw met een rode deur en een witte doos ervoor